Welcome to Imtiyaz Blog. The place for sharing ideas and experience, expressing feeling and thought and building a relationship . Hope you enjoy it !
RSS

Friday, December 31, 2010

Happy 3rd Birthday Dear Shukrina Imtiyaz



Today (31 Dec ) is her 3rd birthday..




Selamat Hari Jadi Shukrina Imtiyaz , buah hati ummi dan abi. Sudah 3 tahun berlalu.Alhamdulillah, SI membesar dengan sihat , semakin bijak bercakap, cergas dan aktif. SI pun dah pandai layan adik Mursyid dan tolong jagakan Mursyid waktu ummi sibuk buat kerja. Shukrina juga penghibur hati kami kerana kepetahan berkata-kata menceriakan seisi rumah. Ummi dan abi bangga dengan setiap progress SI.



Doa kami agar Shukrina terus membesar menjadi insan yang cemerlang dunia dan akhirat, anak solehah yang akan mendoakan abi dan ummi kelak..dan jundiah yang bersama-sama meninggikan islam.

p/s: esok 1 Jan 2011 , kiraan tahun ,SI dah melangkah ke 4 tahun...huhuhu

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 sharing:

kakyong said...

lama tak jengah sini.. apa khabar tuan blog..? ;)

selamat ulangtahun yang ke3 shukrina.. semoga menjadi anak solehah yang disenangi semua.. :)

mamashasha said...

Selamat hari jadi shukrina, semoga panjang umur,
Murah rezeki dan diberkati selalu. Sekejap
Je masa berlalu kan dayah..hang apa cita? Mursyid
Dh pandai apa?aku lama tak blogwalking.. Selamat
Tahun baru semoga 2011 lebih bermakna..

Dayah said...

kami anak beranak sihat je kyong..tkasih singgah sini..saya pun dah jrg sgt nak blogwalking,,

bed :
tu la Bed, kejap je anak2 besar.thx ya..aku mcm biasa la...mursyid dah merangkak pun..

kinna said...

anak ujung tahun rupanya SI ni ye..muka cam hg dah dayah :)

mirah said...

happy belated birthday shkrina.
start sekolah ke tahun ni? hihi

ILA HAFIZ said...

happy birthday :)