Welcome to Imtiyaz Blog. The place for sharing ideas and experience, expressing feeling and thought and building a relationship . Hope you enjoy it !
RSS

Tuesday, June 21, 2011

Real Ummu bertukar alamat 'rumah'

URL address baru utk blog Real Ummu & Shaklee kini telah bertukar ye.Pastikan anda update bloglist anda :)

URl yang baru ialah : http://realummuvitstore.blogspot.com/

Berita baik buat semua kenalan cyber Real Ummu!

Kami menyediakan khidmat konsultasi secara tertutup untuk semua customer Euphoria Shaklee. Sila "add as friend" saya di FaceBook dahulu, dan maklumkan anda mahu menyertai kumpulan ini. Namun, tawaran ini hanya dibuka kepada existing customer Real Ummu (dengan kata lain, anda perlu menjadi customer kami terlebih dahulu). Sekiranya anda adalah customer, atau pernah membeli dari Real Ummu, namun belum didaftarkan ke forum khas tersebut, sila "add as friend" saya di FaceBook (KLIK SINI) dan nyatakan anda mahu didaftarkan dalam Shaklee GBS.

Apakah kelebihan menyertai Shaklee GBS?

1. Perkhidmatan konsultasi tentang produk, yang akan dipantau sebaiknya oleh ahli Euphoria.
2. Semua tawaran terkini seperti cabutan bertuah, aktiviti menarik dan harga istimewa khas untuk customer kami akan diwar-warkan di sini.
3. Ditubuhkan untuk menghargai semua customer kami.
4. Info dan tips terkini, EKSKLUSIF untuk customer kami sahaja.
5. Sehingga kini ahli telahpun melebihi 1000++ orang walaupun baru beberapa bulan dilancarkan. Tidak mahukah anda sertai mereka?

Jom sertai hari ini juga! Jika anda tiada akaun di FB, jom daftar hari ini supaya anda tidak ketinggalan aktiviti kami pada bulan Jun ini!

Makluman Penting!!!


Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 sharing:

Pija Madzlan said...

Kiranya blog ini akan jadi kenangan kah?