Welcome to Imtiyaz Blog. The place for sharing ideas and experience, expressing feeling and thought and building a relationship . Hope you enjoy it !
RSS

Thursday, September 9, 2010

Eid Mubarak






SELAMAT HARI RAYA
AIDILFITRI


MAAF ZAHIR & BATIN






Daripada kami sekeluarga :
Kamal Murtuzah
Hidayah
Shukrina Imtiyaz
Muhammad Umair Mursyid




Setelah sekian lama menyepi,
Baru kini muncul kembali
Di bulan Ramadhan macam-macam terjadi.
Lain kali ku update lagi...


Cheewaahh..apa punya pantun tu..dah sebulan saya tidak menulis. Hanya membaca blog rakan-rakan dan tinggalkan komen sedikit sebanyak...Harapnya lepas ni, saya rajin la nak update blog ni.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 sharing:

Nadiah Sidek said...

selamat hari raya buat dayah sekeluarga..

mamashasha said...

dayah, kau muncul awal dan akhir ramadhan je ye..takpe aku paham keadaan anak2 tak mengizinkan...apa pun selamat hari raya, maaf zahir batin...siap pantun lagi tu...

-aZa- said...

salam kak...

dah tengok nama2 yang tertera baru teringat..kak dayah...mak kite kawan..
ma aza k/j piah saat kat hospital bukit mertajam...tau cte2 pasal akak melalui ma (bsembang ngan mak akak) dulu2...
huhu..kecik je dunia..

salam aidilfitri kak..maaf atas segala kesalahan perbuatan baik tutur kata...

Dayah said...

Aza...oh ya ka..? tak sangka..Aza ada blog ka..awat kdayah tak jumpa pun...