Welcome to Imtiyaz Blog. The place for sharing ideas and experience, expressing feeling and thought and building a relationship . Hope you enjoy it !
RSS

Friday, April 16, 2010

Rindu...

Saya rindu untuk berblog..rindu pada sahabat-sahabat blogger..rindu nak singgah blog korang ..tapi masa cukup mencemburui, projek besar di ofis yang memerlukan penglibatan saya sebelum saya bercuti panjang dan nak kena 'passdown' pada orang lain, keadaan fizikal yang tidak berapa mengizinkan...walaupun malam masih muda, saya sudah bersedia di atas katil untuk beradu atau sekadar bergolek-golek...

saya harap masih dapat menulis sementara menanti kehadiran orang baru... kalian, jangan lupa saya ye...

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 sharing:

mamashasha said...

Dayah, aku xpernah lupa tp ternanti2 bila lah
Blog ni nak berupdate..paham sgt situasi ko tu
Dah nk cuti panjang harusla byk nk settlekn xsyok
La kalau cuti mcm tu sajekan..dh xlama
Lagi tambah meriah la dgn adik SI dlm
Family..apapun nanti jgn lupa sms ye kalau
Dh selamat..

Hana Seman said...

Dayah.. biasalah tu. Hanapun kadang tu bersawang gak blog.. but nanti dalam pantang, pas sebulan tu memang rancak nak update..

Unknown said...

Dayah,
dah dekat due kan.. kalo kakyong wk 37 dah selamat bersalin...
x pa lah x berblog utk masa ni, kesihatan lebih penting & pastikan cukup rehat.. lagipun muatan dah berat, kena lah lebih rehat.. take care ya..

NOR HASMAH said...

Semoga selamat bersalin ye Dayah... ;)

Ummi Salsabila said...

xpe..paham bila blog xupdate kerana bz.nyway,smg slmt bersalin.smg dpermudhkan.sama2 berdebar ok.:)

Nadiah Sidek said...

ingtkn dayah bersalin dh sbb lama menyepi :)

el said...

hehehe biasalah tu dayah..almaklulam org peknen ni mn byk ms nak bloging bagai...jgn paksa2 ok..jaga kesihatan..kami di sini sllu igt pdmu..heheheh

Ammi Sara said...

Kak sara pun ingat Dayah dah bersalin..good luck ye. Nanti buat announcement ye bila dah kuar bby tu..take care..:)

Hamizah said...

mudahan Dayah selamat bersalin baby yg sihat & comel..

Dayah @ Real Ummu said...

salam semua sahabat...
tkasih atas komen-komen...saya belum bersalin lagi..kalau dah pasti akan diumukan..cuma mungkin masa pantang access to internet tadak sbb pantang di kg...

tunbegia said...

sungguh bz kanns,

salamm,

Anonymous said...

daku x kan penah lupe kan mu lalink... so leps ni kasi cergas tuk update yek