Welcome to Imtiyaz Blog. The place for sharing ideas and experience, expressing feeling and thought and building a relationship . Hope you enjoy it !
RSS

Friday, July 3, 2009

Tag tentang Anakku

Dapat tag ni dari Arnie.Semua perihal tentang anak ...


. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?

Seorang puteri


2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?

Unit Perancangan Keluarga kata tahun depan…Jika ada rezeki


3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?

Shukrina Imtiyaz (SI)

Shukrina – Kesyukuran Kami

Imtiyaz – Cemerlang


4. Siapakah yang memberikan nama anak anda?

Saya & suami.


5. Dari mana tercetus idea memberikan nama anak anda?

Abi suka nama Shukrina selepas buat pertama kalinya abi mendengar

Dan nama ini diinspirasikan dari nama junior ummi kat sekolah dulu..


6. Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?

Belum difikirkan


7. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?

N/A


8. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy? nyatakan sebabnyer?

Tak kisah laki ke pompuan..Kalau laki lagi baik sbb dah ada girl


9. Ape ciri2 persamaan anda & anak anda?

Cara tido ( bak kata abi),kurang penyabar, kalau nak tu nak jugak… heheh


10. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.

Gelak bukan main anak dara sorang ni

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 sharing:

ppb_ppkp said...

dayah...aku suka sgt nama anak hang ni.boleh tak aku nak mintak nanti kalo aku ada anak pompuan aku nak letak sebijik2 nama ni..ehhehe..ala..buleh laa....

Dayah said...

Imah..boleh apa salahnya..aku pun copy sebijik nama junior aku tu sbb aku suka nama ni..masa tu pun aku tak dpt cari nama yg paling sesuai tuk digabungkn dgn Shukrina..

insyaAllah..moga2 hang cepat ada baby

Bed said...

suke tgk shukrina in action.....so excited......ko mesti query nape aku online pepagi butakan wijd...aku penat sgt siang tadi tido awai...pukul 12.30 bangun tadi tidokan shasha,.....teruk betulkan mama yg tido dulu.....sedo2 shasha menjerit nak masuk buai....

nasz said...

ahaks!!! comel nye muka shukrina dgn gelak sakan gitu. memang hepi btl tu nmpk nye...

budak2 mmg kalo nak sesuatu tu, nak jugak kan wijdan? adoi, tak larat nak bg nasihat dah kat inshe tau. kdg tu mmg ilang sabar...

wijdan, plan thn dpn nak tambah anak eh. gud luck ye. harap2 boy pulak ye...

Dayah said...

Bed, tula..aku tengok hang update blog wktu2 org tido..aku pun kkdg..bantai tido dulu sebelum anak

Nas
btul la..budak2 ni, kalau nak.nakkkk jugak..jenoh kita dok habaq...