Welcome to Imtiyaz Blog. The place for sharing ideas and experience, expressing feeling and thought and building a relationship . Hope you enjoy it !
RSS

Friday, February 12, 2010

Three Tag from Rozy

Saya terperasan yang saya ditag oleh Rozy... itupun kalau saya..Kalau Dayah lain yang Rozy maksudkan, maaf la ye..Dayah ni dah terperasan dan terus buat tag ni.Sementara rajin melayan ni..

Jawapan mesti nak kena bagi 3, tapi ada jugak yang dapat satu je jawapannya.Nak buat macamna..

3 name i go by
1- Nor ( family)
2- Dayah ( frens)
3- Hidayah (formal)


3 jobs i have had in my life
1- Mula-mula lepas belajar,sementara nak dapat keja betui2 -Research Assistant
2 –Mula keja dan mencari haluan yang betui -Staffing Exec
3- Sekarang - orang kampong saya kat Kedah sebut -Inginia kilang


3 places i have lived
1- Ayer Itam
2- Klang
3- Seberang Perai


3 TV shots i cannot miss
1- Nona
2- Merlin ( currently)
3- Tu je kot..


3 places i have been
-tempat-tempat biasa yang orang lain pun p


3 places i want to go
1- Makkah
2- Pulau –pulau yang cantik, di serata dunia
3- Europe


3 of my fav foods
1- Nasi lemuni
2- Kek Cekelat
3- Roti

3 things i'm looking forward too
1- Birth of my second child
2 – New RS
3- New 'cheese'

Pets that you have owned
1- Tarak

Three fav band/ singer
- not really have a favorite.Semua layan sama ja.


Three fav teams to watch
1- Pun takdak

Three fav drinks
1- Neslo
2- Barli suam kurang manis satu !
3- Plain water

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 sharing:

mamashasha said...

Dayah menarik tag ni..huhu layan merlin gak ke?
Aku pun sama haha..tv3 tgk kat astro pun layan
..

Ummi Salsabila said...

dayah sgt rajin buat homework ye.bagus2..hehe.dah lama tak wat tag2 ni..tp seronok bc tag org len:)

Hana Seman said...

Dayah, time preggy jangan amal sgt makan nasi lemuni tu. Tu makanan nak kecutkan rahim tu. Baru 2,3 hari lepas ofismate buat nasi lemuni, dia yang cakap kat sorang member yang baru preggy ni.

Ibu Mifzal Arsyad said...

dayah..nasi lemuni tuh cemana?

Dayah said...

Bed.aku suke giler Merlin dari season 1.. best kan..

US
tgh rajin, kalau malas, ada yg tak buat pun

Hana,
yaka? taktau pun tapi nasi lemuni ni payah jumpa la ni.setakat preggy ni baru sekali makan...nasib baikk..


Ainey
yg dia buat dari daun lemuni...nasi dia kaler kelabu...makan mcm nasi lemak le..kuah sambal.salu org makan pagi