Welcome to Imtiyaz Blog. The place for sharing ideas and experience, expressing feeling and thought and building a relationship . Hope you enjoy it !
RSS

Tuesday, January 19, 2010

Keputusan Imtiyaz GiveAway..

Alhamdulillah, semalam anak dara saya telah pun mencabut nama-nama sahabat ummi yang bertuah. Maka dengan ini, saya ingin mengumumkan 3 sahabat terpilih untuk menerima buah tangan dari Keluarga Imtiyaz . Mereka adalah :



Tahniah kepada ketiga-tiga mereka..Kalau saya ada banyyyyak fulus hadiah, ingin sekali saya bagi kepada semua yang menyertai.. tak payah cabut undi. Apakan daya…


:: proses mencabut undi- ada gaya tak?? :) ::

Seronok jugak sekali sekala buat giveaway ni. Excited sebab nak pikir hadiah apa la yang nak diberi. Suka ke tak depa nanti ? within budget ke. Proses memilih hadiah, proses mencabut undi , teruja nak tau sapa yang akan dapat dan sebagainya.Walaupun sejarah saya memang tak pernah ‘bertuah’ untuk mana-mana lucky draw atau contest, itu tidak mematahkan semangat untuk menganjurkan giveaway seumpama ini. Cuma nak join mana-mana contest, macam dah malas sikit. InsyaAllah, ada rezeki lebih, kita buat lagi..ok.

:: hadiah yang telah di'pack' ::
:: kamera saya ntah di mana.sempat snap pakai hp aje::

Buat Mirah, Ainey and Bed, kalau nak hadiah cepat-cepat, jangan lupa bagi nama dan address ( yang senang untuk menerima poslaju) kepada email saya noorhidayah[dot]mi[at]gmail[dot]com. Saya pun dah tak sabaq nak pos p luaq kawasan Penang . Kalau boleh Isnin ni terus pos. Harapnya korang dapat menerima hadiah yang tak seberapa ni seadanya.

Akhir sekali, terima kasih buat semua yang sudi join GiveAway ini. Segala kekurangan harap dimaafkan. Jangan serik nak join lagi kalau ada.

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 sharing:

mamashasha said...

syukur dah ade keputusannye ye,...seperti yg aku war2kan sebelum ni aku mmg tidak mengharapkn tuah menyebelahi aku sebab aku jarang2 bertuah tp kan dayah since last year aku dah jadi bertuah....selama ni langsung tak pernah dpt...tup2 masa co dinner last year aku menang grand prize...tidak ku sangka...dpt return ticket ke bali dgn qatar airways tp aku tak pegi pun....hamph tul yg bg hadiah pun satu ade ke bg time sebulan je mana dan nk wat arrangement sumer.....last2 burn gitu je after that aku ckp pada diri aku takpe la pas ni kalau tak bertuah pun aku tak kisah.....anyway terima kasih pd shukrina kerana tercabut nama auntie bed nih.....utk ko dayah....tq kerne sudi menganjurkan imtiyaz give away ni....apa je ko bg aku hargai dan terus berkunjung ke imtiyazs bile ada kesempatan...aku email kat email office ko ye....again tq so much....

fazilzura said...

tahniah bed & ainey

mirah said...

saya menang ya? wah pandai shukrina pilih nama auntie ya. Oh thanx dayah. Nanti mirah email ya.

Dayah @ Real Ummu said...

Bed..tuah ayam nampak di kaki..tuah manusia..sapa tau...haaa..kan dah dpt...

Mirah
a'a..mirah le tu...nanti email cepat2 ye..kalau boleh esok dayah pos

Ibu Mifzal said...

salam dayah..alhamdulillah dan terima kasih byk2..ainey x sangka plak dapat.ari ni ainey br online..br balik dari PD..so br baca mesej dayah...ok..nnt ainey emailkan detail..thanks sekali lg..